ACTIV8 korisnička podrška vam je uvek dostupna, kako biste se osigurali da će sve funkcionisati u najboljem redu.
Podela po smenama omogućava nam da vam pružimo pravu 24/7 podršku.
ACTIV8 pruža čitav spektar usluga u okviru IT podrške za preduzeća. Sa velikim uspehom pružamo IT usluge za preko 3000 krajnjih korisnika i 180 preduzeća u Evropi i Severnoj Americi.
ACTIV8 u osnovi nudi usluge IT podrške i prateće infrastrukture koju klijenti očekuju od IT provajdera (uključujući i ACTIV8 Cloud i mrežna rešenja).
Pružamo korisničku podršku širom Srbije, koja je dostupna 24 časa, 7 dana nedeljno. ACTIV8 IT tim sarađuje sa preko 20 sertifikovanih agenata i tehničara za terensku podršku i rad na projektima.
Naša korisnička podrška se sastoji od IT inženjera koji su tipove problema podelili na nivo eskalacije 1, 2 i 3 i koji na osnovu sistema tiketa pristupaju rešavanju ili problem eskaliraju na sledeći nivo. Ovakva podela omogućava nam da problemu pristupi član tima koji je najstručniji upravo za taj tip problema.
Formiramo veći broj timova za korisničku podršku koja je prilagođena konkretnom klijentu. Ovakva struktura omogućava nam da ponudimo komunikaciju sa svim prednostima manjeg tima koji je dodeljen klijentu, dok pokrivamo sve nivoe znanja potrebne za bilo kakvu intervenciju u datom trenutku.
Naš menadžment procesa korisničke podrške orijentisan je prema principima ACTIV8 koji se tiču tipa problema, pristupa situaciji i rotacije osoblja, a nivo usluge (service level) definisan je tiketom i ozbiljnošću potencijalnog problema.
Naši tehničari imaju relevantno iskustvo u pružanju korisničke podrške na daljinu, kao i na licu mesta. Aktivna rotacija tehničkog osoblja omogućava nam da se upoznamo sa vašim potrebama u svakodnevnom radu, kao i sa potrebama krajnjih korisnika u cilju pružanja najboljeg nivoa usluge. Ovakva postavka olakšava komunikaciju u daljem radu i rešavanje većine problema telefonom ili tokom kontrolnih asistencija na daljinu.
Tokom rada smo izgradili prilagođene sisteme i stvorili mogućnost za podršku kompletne infrastrukture naših klijenata koji se prostiru na javni, privatni i hibridni Cloud (Public, Private and Hybrid Cloud), bezbednost, mreže (LAN i WAN), statične (Desktop) računare, IP telefoniju i mnoge opcije primene i dostave aplikacija i IT podrške.
Naš tim za podršku opremljen je najboljim alatima za podršku sa udaljenosti koji su trenutno dostupni.
ACTIV8 ticketing sistem napravio je naš tim programera prema potrebama klijenata. Smešten je na prilagodljivu SQL bazu i omogućava čitav dijapazon personalizovanih izveštaja i nivoa usluga (SLA) koji se podešavaju isključivo prema vašim željama i potrebama.
ACTIV8 nudi izbor terenskih usluga IT podrške na oko 20 lokacija. Podrška je omogućena našom mrežom ispostava i agenata širom Srbije.
Ovakva pokrivenost omogućava nam da izvodimo kompleksne projekte na više lokacija, kao što su postavljanje hardvera i mreže širom zemlje, i pružanje ekstenzivne podrške preduzećima sa više ogranaka.
Činjenica da je svaki ogranak u zemlji podržan od istog tima, u okviru istog ugovora i dogovorenog nivoa usluge (SLA), za vas znači – pouzdanost i efiksanost. Sveobuhvatan paket usluga i podrške predstavlja ogromnu prednost.
Pokrivamo sve od nacionalnih distributivnih lanaca sa terenskom podrškom i posle radnog vremena - do pojedinaca kojima je potreban posvećen tim koji može da reši bilo kakav problem na terenu i dostupan je telefonom. ACTIV8 ima iskustvo i prilagodljivost koji omogućavaju vrhunsku uslugu na terenu svim preduzećima sa više ogranaka.
Ako vaše preduzeće ima više ogranaka i ne dobijate isti kvalitet usluga na svim lokacijama, stupite u kontakt sa ACTIV8 timom, kako bismo definisali objedinjeno rešenje IT podrške u okviru jednog ugovora.
Iako u ponudi imamo čitav spektar usluga podrške i održavanja, specijalizovani smo da formiramo paket neograničene IT podrške po fiksnim cenama, tako što:
Još neke od prednosti ACTIV8 korisničke podrške: