Google reklame

Kome trebaju Google reklame?


Zašto bi se neko oglašavao na Google-u? Zato što želi da se nađe u vrhu Google pretrage! Drugim rečima, ovo je ciljano oglašavanje usmereno na ljude koji pretražuju ključne reči koje ste odlučili da oglašavate i potrebno je svim preduzetnicima.

Vaša Google reklama neće se prikazivati svima, već samo onima koji su zainteresovani za ono što nudite.

Zašto Google, a ne drugi vid oglašavanje?


Koja je prva stvar koju uradite kada tražite neku uslugu, proizvod ili lokaciju? Dobro, možda prvo pitate prijatelje, ali u velikom broju slučajeva ukucate ono što vam treba u Google i dobijete željene rezultate.

Zamislite potencijal koji ovo ima za vaš posao. Svakako, najbolje je kombinovati više vidova reklamiranja, ali Google reklame se prikazuju svima koji traže vašu ključnu reč. Takođe, za razliku od drugih vidova internet oglašavanja, vaši posetioci ne moraju imati nijednu društvenu mrežu.

Naše iskustvo pokazuje da je Google oglašavanje zajedno sa društvenom mrežom (ili mrežama) koje vaša ciljna grupa najviše koristi dobitna kombinacija koja uvek daje odlične rezultate!

Prednosti Google oglašavanja


Google ads vam pre svega omogućava da unapred osmislite strategiju reklamiranja i procenite vaš budžet na dnevnom i mesečnom nivou. Budžet za Google ads možete menjati i prilagođavati, tako da se ne može desiti da preterate, jer vi u svakom trenutku kontrolišete troškove.

Možete pažljivo da odaberete ciljanu publiku, tj. kome će se Google ads prikazivati, i to prema: lokaciji, interesovanjima, polu, godinama, ali možete i uraditi i re-targetiranje i plasirati reklamu onima koji su već posetili vaš sajt, ali nisu kliknuli gde treba ili kontaktirali sa vama.

Takođe, Google ads kampanja se konstantno unapređuje, optimizuje, pa ćete vremenom dobijati više za manje novca, tako što reklama neće ići non-stop, već samo u vreme koje podesimo, a to je vreme kada vaša ciljna grupa pretražuje Google i posećuje vaš sajt.

Najbolja stvar kod Google reklama jeste što reklamu plaćate samo onda kada neko klikne na nju, što znači samo onda kada vi dobijete potencijalno novog klijenta ili mušteriju.

Pored broja klikova, druga najvažnija statistika za Google Ads jeste broj impresija (koliko se puta reklama prikazala), i time dobijate besplatno jačanje svog proizvoda ili brenda, vaše reklame su viđene, a niko nije kliknuo na njih.

Prikazivanje Google reklama


Google reklame će se prikazivati na vrhu rezultata „Google search“ pretrage, kao i na sajtovima koji su Google-ovi partneri (to su brojni veliki i posećeni sajtovi poput javnih portala, novina i mnogi drugi). Svakako, vaša reklama može biti prikazana i u okviru Google-ove mreže (aplikacije na mobilnim uređajima itd).

ACTIV8 Google reklame


Ukoliko ste zainteresovani za Google oglašavanje, možete pogledati vodič za Google Ads ovde, a mi vam nudimo vođenje kompletne Google kampanje, počevši od detaljnog istraživanja ključnih reči i konkurencije, pisanja čak nekoliko Google reklama u okviru iste kampanje, procene budžeta i praćenja Google analitike.

ACTIV8 vam nudi posvećen tim koji će raditi na vašoj Google Ads kampanji i pratiti šta se dešava sa vaše strane zarad konstantne optimizacije kampanje. Ukoliko već imate kampanju i želite da je unapredite, ili želite da probate samo jedan mesec kako biste se uverili u efikasnost Google oglašavanja, pozovite nas odmah i unapredite vaše poslovanje na najbrži mogući način.

Započnite vašu Google kampanju odmah!