Facebook reklame

Facebook marketing za hirurški precizno reklamiranje


Osim što povezuje ljude, Facebook sadrži veoma moćne alate za ciljano reklamiranje. Facebook vrlo ažurno prikuplja podatke o svojim korisnicima, a oni se mogu efikasno upotrebiti za plasiranje vaše reklame onima koje će najviše zanimati.

Facebook i dalje ima najraznovrsniju publiku od preko 1.5 milijarde korisnika, pa će vaše Facebook reklame sigurno dospeti na pravo odredište.

Društvene mreže nisu samo društvene


Lične informacije korisnika društvenih mreža daju detaljnu sliku o profilu većine korisnika. Upravo ovakva baza informacija iz korena menja lice marketinga, i to u korist strane koja se reklamira.

Facebook nudi praktično neograničene mogućnosti definisanja vaše ciljne grupe, kako se vaš novac ne bi rasipao, već da bi vaš proizvod ili usluge bili prikazani baš onima koje će to zanimati (i samo njima).

Alati za definisanje ciljne grupe za Facebook reklame


U svakom trenutku, Facebook nudi opciju definisanja publike, imajući u vidu:

  • > pol
  • > godine
  • > lokaciju korisnika
  • > status veze
  • > lična primanja
  • > obrazovanje
  • > interesovanja
  • > stranice i grupe koje korisnik prati
  • > e-mail adrese
  • > i mnogo drugih parametara

Izbor publike može se suziti i na nekoliko hiljada korisnika, pa uspeh vaše Facebook reklame zavisi isključivo od marketing stručnjaka koji kreira vaše Facebook reklame. Važno je definisati vašu ciljnu grupu, ali je podjednako važno izabrati dobru sliku ili video za Facebook oglas, kao i napisati odličan tekst (pogledajte naše copywriting usluge) što podstiče korisnika na akciju, tj. da se momentalno zainteresuje i klikne na vašu reklamu.

Facebook reklama jasno poziva na akciju (bilo da je to poseta vašoj stranici, grupi, web sajtu ili direktan poziv telefonom), a dobrom slikom, videom i svakako tekstom osiguraćete da ona postigne najveći mogući uspeh i govori direktno vašoj publici - njihovim jezikom.

Prednost Facebook reklame je u tome što nije skupa


Ovaj vid reklamiranja nije skup i ako je vaša ciljna grupa precizno definisana (nekoliko desetina hiljada korisnika) - kampanju nećete mnogo platiti.

Pravila mreže vam omogućavaju da zavisno od vašeg angažovanja i bez (mnogo) novca uvek budete prisutni i u konstantnom dosluhu sa ciljnom grupom. Time postižete jačanje vašeg imena, brenda, a ultimativno i veću konverziju, posete sajtu i druge pogodnosti.

Facebook nudi i kreiranje prilagođene publike na osnovu posete sajtu, kao i re-targetiranje publike koja je već pokazala interesovanje za vaš proizvod ili uslugu, kako biste podstakli zainteresovane, ali manje odlučne klijente.

Zašto je ACTIV8 odličan izbor za Facebook reklamiranje?


ACTIV8 vam nudi zaokružen niz usluga počevši od besplatnog savetovanja, detaljnog istraživanja vaše ciljne grupe, sve do pisanja i kreiranja oglasa koji daju vrhunske rezultate. Osim toga, analiza rezultata postojeće kampanje omogućava nam da optimizujemo kampanju, kako bismo maksimalno smanjili cenu reklame, i time vam pružili najviše za uloženi novac.

Ukoliko želite da saznate više o Facebook marketingu, detaljnije o tome možete saznati ovde.

Uverite se u efikasnost Facebook reklama, pozovite nas, i probajte Facebook marketing na nekoliko dana sa ograničenim budžetom. Sigurni smo da ćete biti zadovoljni!

Započnite odmah Facebook marketing!