Copywriting

Nemojte pisati za sve


Najvažnije pravilo za dobar copywriting jeste: upoznajte svoju publiku, klijente ili mušterije, kako biste napisali efektan tekst (copy), koji će odmah privući njihovu pažnju. Obratite im se njihovim jezikom ili žargonom i podstaknite njima bliska interesovanja.

Upamtite: ukoliko neko ne pročita vaš sadržaj – nije vaša ciljna grupa!

Vašu ciljnu grupu će zanimati koje će prednosti dobiti kupovinom, a ne specifikacija proizvoda. Ono što treba da naglasite jesu sekundarne dobiti proizvoda ili usluge, nešto sa čime čitalac može odmah da se poveže, a ne suvo nabrajanje primarnih dobiti (tačan model grafičke karte, kamere).

Dakle, ako perete automobil nije vam bitno da će on biti očišćen najmodernijom automatizovanom četkom XYZ-350, već da je pranje gotovo za 5 minuta i da auto izgleda kao nov. Takvu razliku pravi dobar copywriting.

Držite se teme


Bez obzira na koju temu pišete, ne treba da pišete opširno i pravite nepotrebne digresije, već da se držite suštine koja zanima čitaoca tokom celog teksta – sve do njegovog kraja. Time ćete postići mnogo korisnih stvari, uključujući:

  • Angažovanje mušterija – jačanje vašeg brenda ili proizvoda
  • Bolju konverziju
  • Više vremena provedenog na sajtu – bolji SEO
  • Više klikova – uspešno reklamiranje (i opet bolji SEO)
  • Bolju komunikaciju sa publikom

Vašim čitaocima može lako pobeći pažnja – nemojte im to dozvoliti.

Za Vas pišemo sve vrste copywriting sadržaja


ACTIV8 nudi čitav spektar usluga pisanja sadržaja (zajedno sa copywriting-om i digitalnim marketingom), od ideje za tekst ili postojećeg teksta koji treba optimizovati. Za vas pišemo sadržaj od preciznih formi kao što su:

  • Google reklame
  • Facebook reklame
  • Instagram reklame
  • Prodajni tekstovi
  • Slogani
  • Sadržaj za sajt i internet prezentacije
  • Opis proizvoda, video igara...
  • Šta god vam padne na pamet!

Ukoliko vam zatreba, napisaćemo sadržaj u stihovima i rimi – po potrebi. Dodali bismo još - izuzetno brzo!

Nemojte oklevati


Ukoliko se pitate da li vam treba usluga pisanja sadržaja i copywriting, a trenutno čitate ovaj tekst – sigurno vam treba. Najbolji način da to proverite jeste da nas pozovete i pitate sve što vas zanima.

Pišite i vi nama!