Najvažnije pravilo za dobar copywriting jeste: upoznajte svoju publiku, klijente ili mušterije, kako biste napisali efektan tekst (copy), koji će odmah privući njihovu pažnju. Obratite im se njihovim jezikom ili žargonom i podstaknite njima bliska interesovanja.
Upamtite: ukoliko neko ne pročita vaš sadržaj – nije vaša ciljna grupa!
Vašu ciljnu grupu će zanimati koje će prednosti dobiti kupovinom, a ne specifikacija proizvoda. Ono što treba da naglasite jesu sekundarne dobiti proizvoda ili usluge, nešto sa čime čitalac može odmah da se poveže, a ne suvo nabrajanje primarnih dobiti (tačan model grafičke karte, kamere).
Dakle, ako perete automobil nije vam bitno da će on biti očišćen najmodernijom automatizovanom četkom XYZ-350, već da je pranje gotovo za 5 minuta i da auto izgleda kao nov. Takvu razliku pravi dobar copywriting.
Bez obzira na koju temu pišete, ne treba da pišete opširno i pravite nepotrebne digresije, već da se držite suštine koja zanima čitaoca tokom celog teksta – sve do njegovog kraja. Time ćete postići mnogo korisnih stvari, uključujući:
Vašim čitaocima može lako pobeći pažnja – nemojte im to dozvoliti.
ACTIV8 nudi čitav spektar usluga pisanja sadržaja (zajedno sa copywriting-om i digitalnim marketingom), od ideje za tekst ili postojećeg teksta koji treba optimizovati. Za vas pišemo sadržaj od preciznih formi kao što su:
Ukoliko vam zatreba, napisaćemo sadržaj u stihovima i rimi – po potrebi. Dodali bismo još - izuzetno brzo!
Ukoliko se pitate da li vam treba usluga pisanja sadržaja i copywriting, a trenutno čitate ovaj tekst – sigurno vam treba. Najbolji način da to proverite jeste da nas pozovete i pitate sve što vas zanima.